23/ 1 svorio metimas

Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - lcta.lt

Antsvorį turintys ir nutukę žmonės dažniau serga antro tipo cukriniu diabetu, širdies ligomis, patiria insultą, jiems tenka kovoti su padidėjusiu kraujospūdžiu, tulžies pūslės sutrikimais. Be to, nutukusiems žmonėms dažniau kyla sunkumų kuriant 23/ 1 svorio metimas, ieškant darbo ar siekiant įgyti norimą išsilavinimą. Taip pat mokslininkai atskleidė, jog priaugus svorio, imama mažiau pasitikėti savimi, dažniau pasitaiko nuotaikos kaito.

Pranešti klaidą

Tuo tarpu numetę svorio žmonės ne tik, kad labiau imama pasitikėti savimi, bet ir laisviau bendrauja su aplinkiniais ir pagerėja jų tarpasmeniniai santykiai. Wing ir S. Taip pat pastebėta, jog metant svorį svarbus tėvų ir vaikų palaikymas, draugų ir kolegų supratingumas.

moterų geriausias svorio metimo papildas ar visi met vartotojai praranda svori

O labiausiai įtakos sėkmingam svorio metimui turi partnerio paskatinimas ir palaikymas. Tuo pačiu, mokslininkai pastebi, jog svorio padidėjimui daugiausiai įtakos turi nuolatinis persivalgymas.

Persivalgymą gali iššaukti paprasčiausias pasikeitimas dienotvarkėje, netikėtas įvykis ar nemalonus nutikimas. Todėl siekiant numesti papildomus kilogramus, svarbu mokėti susidoroti su išgyvenamu stresu, svarbu surasti įvairių atsipalaidavimo būdų. Atlikus tyrimą Lietuvoje pastebėta, kad su stresu sudėtingiausia susidoroti dirbančioms moterims.

Išaugo skubios kontracepcijos naudojimas: ginekologas papasakojo, kokios priemonės patikimiausios   49 Jau ketverius metus kitus konsultuojanti moteris puikiai atpažįsta svorio metimo klaidas, kurias darė pati. Yra vienas dalykas, iš kurio verta pasimokyti. Pamenu, penktoje klasėje svėriau net 64 kg. Moteris neslėpė, kad ji, kaip ir daugelis, nuolat sau žadėdavo pradėti sportuoti nuo naujų metų.

Jos dažniau turi antsvorio ar yra nutukusios nei studijuojančios ar niekur nedirbančios moterys. Todėl jau studijų metu svarbu atrasti pomėgį, hobį, kuriuo užsiimdamos moterys galėtų atsipalaiduoti, pailsėti.

Asmeninės savybės turi įtakos lieknėjimui Ne tik socialinis palaikymas ir sugebėjimas susidoroti su stresinėmis situacijomis turi įtakos lieknėjimui.

5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų

Mokslininkai pastebėjo, jog mažiau sveriančios moterys labiau pasitiki savo jėgomis, geriau sugeba kontroliuoti ir keisti savo elgesį ir yra įsitikinusios, kad visi įvykiai jų gyvenime priklauso nuo jų pačių. Atlikus tyrimą Lietuvoje, pastebėta, kad moterys, 23/ 1 svorio metimas mažesnę kūno masę, labiau pasitiki savo jėgomis ir tiki, kad gali pasiekti užsibrėžto tikslo.

Tokios moterys užtikrinčiau reaguoja į iššūkius ir kliūtis, įdeda daugiau kaip padaryti tavo kūną liekną storą, kad numestų svorio ir tvirčiau laikosi savo užsibrėžtų tikslų.

įtikinti mano žmoną numesti svorio

Taip pat pastebėta, jog moterys, pasitikinčios savo jėgomis, numeta žymiai daugiau svorio nei nepasitikinčios savimi. Taip pat mokslininkai pastebėjo, kad nutukę asmenys linkę manyti, jog jų kūno svoris yra priklausomas nuo išorinių veiksnių. Saltzer atskleidė, jog asmenys, manantys, kad visi pokyčiais, vykstantys jų gyvenime, priklauso nuo jų pačių, stipriai vertina savo išvaizdą ir dažniau planuoja numesti svorio.

5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų - DELFI Gyvenimas

Be to jie buvo labiau motyvuoti keisti elgesį ir ieškodavo įvairiausios informacijos apie lieknėjimą. Metant svorį svarbu savęs paklausti, kaip man sekasi siekti norimo tikslo Bet vien tik suprasti, kad kiekvienas žmogus gali kontroliuoti savo kūno svorį, nepakanka. Atliktas tyrimas Lietuvoje parodė, kad siekiant sumažinti svorį, svarbu ir sugebėti kontroliuoti ir keisti savo elgesį. Moterys, turinčios vidutinį kūno svorį, sugeba save motyvuoti ir paskatinti save neatideliojant pradėti mesti svorį.

Jos dažniau ieško informacijos, susijusios su išvaizda, grožiu ir lieknėjimu. Prieš pradėdamos mesti svorį, jos susipažįsta su žmonėmis, kurie galėtų padėti joms lieknėti, atranda vietas, kur galėtų sportuoti, pirkti sveiką maistą.

  1. Pirmiausia mesti svorį pečiais
  2. „Nusprendžiau numesti svorio!”: kas svarbu lieknėjant? | lcta.lt
  3. Kavos ir svorio praradimo nauda

O remdamosios surinkta informacija, jos susidaro lieknėjimo planą ir nuosekliai šį planą įgyvendina. Taip pat moterys, numetusios norimus kilogramus, ne tik nuosekliai įgyvendino savo susidarytą planą, bet ir reguliariai peržiūrėdavo savo susidarytą planą ir vertindavo, kaip joms sekasi siekti norimo tikslo.

Tačiau dažnai pamirštą kartas nuo karto įvertinti, kaip jiems sekasi siekti užsibrėžti tikslo. Labai retai savęs paklausia: kaip aš jaučiuosi mesdamas svorį?

23/ 1 svorio metimas

Ar šis pasirinktas lieknėjimo būdas man tikrai tinkamas? Svarbu suprasti, kad lieknėjimo procesas sukelia taip pat daugybe jausmų ir išgyvenu. Todėl metantiems svorį rekomenduočiau rašyti dienoraštį, kuriame fiksuotumėte ne tik savo svorio pokyčius, ką valgėte šiandien, bet ir kas įvyko per dieną, kiek kartų per dieną norėjosi saldumynų ir kiek kartų per dieną atsispyrėte pagundoms, kaip jautėtės dėl to.

Taip pat siūlau neužsidaryti ir bent kartą per savaitę dalintis su artimaisiais tuo, ką patiriate ir išgyvenate mesdami svorį.

AR BLOGAI NUMESTI SVORIO PER GREITAI?

Pastebėsite, kad pakito maisto skonis. O gal atrasite, kad bėgiojimas ar plaukimas, sporto šaka, be kurios nebegalite gyventi. Visais šiais išgyvenimais dalinkitės su artimaisiais ir nepajusite, kaip sulauksite vis daugiau palaikymo ir supratimo. Rekomendacijos Norintys sulieknėti, turėtų vadovautis šiais principais: Išsikelkite tikslą, kuris būtų realus ir lengvai įgyvendinamas. Svarbu, kad išsikeltam tiksle būtų įvardinta, kokių rezultatų siekiama ir per kiek laiko bus siekiama tokių rezultatų pasiekti.

Atraskite, kas jus motyvuoja metant svorį.

Visgi, tikriausiai jau girdėjai, jog geriau atsikratyti svorio lėtai ir stabiliai. Todėl, jog remiantis daugeliu mokslinių tyrimų, lėtai svorio atsikratę žmonės įprastai žymiai dažniau išlaiko ilgalaikį rezultatą.

Užduokite sau klausimą: kaip pasikeis gyvenimas, jei numesite norimus kilogramus? Ieškokite informacijos apie 23/ 1 svorio metimas mitybą, emocinį valgymą, mankštinimąsi, aktyvų laisvalaikį. Susipažinkite ir bendraukite su žmonėmis, kurie gali padėti jums mesti svori. Tai gali būti dietologai, medikai, asmeniniai treneriai, psichologai ar žmonės, kurie numetė svorio ir gali pasidalinti, kaip jiems pavyko pasiekti norimų rezultatų.

Susidarykite išsamų lieknėjimo planą. Plane numatykite, kada valgysite, kada sportuosite, kada dirbsite, kada ilsėsitės. Laikykitės susidaryto plano.

Penkios svorio metimo klaidos: skaičiuoti kalorijas – neverta

Jei teks susidurti su šeimos narių, partnerio įtikinėjimais, kad nustokite mesti svorį, 23/ 1 svorio metimas vis tiek tikėti savo jėgomis ir toliau siekti savo užsibrėžto tikslo. O jei jau nuklysite nuo susidaryto lieknėjimo plano, pavyzdžiui, paragausite kaloringo pyragaičio, nekaltinkite savęs, o grįžkite prie susidaryto plano ir toliau juo vadovaukitės.

Paprašykite artimųjų palaikyti jus. Atvirai su šeimos nariais pasidalinkite, kodėl norite mesti svori ir kad tikitės, jog artimieji jus palaikys pvz. Atraskite veiklą, kurios metu galėsite atsipalaiduoti. Tai gali būti meditacija, knygos skaitymas, pasivaikščiojimas gryname ore, mokymasis šokti ar piešimas.

Svarbu, jog tos veiklos metu pamirštumėte visus dienos rūpesčius ir pajustumėte lengvumo jausmą. Įvertinkite, kaip jums sekasi siekti užsibrėžto tikslo.

Paklauskite savęs, ar jus jau pasiekti rezultatai tenkina? Kaip jaučiatės pasiekę tokių rezultatų? Kas gali padėti pasiekti dar geresnių rezultatų?

Jis tikina, kad daugelis mesdami svorį vadovaujasi netinkamomis taisyklėmis ir išvardija penkias dažniausiai pasitaikančias klaidas. Kartais jis tampa toks didelis, kad ateina akimirka, kai suprantate, jog kūno matmenys jūsų nebetenkina, o turimas garderobas per ankštas. Griebiatės dietos, keičiate mitybą, atsisakote nesveikų maisto produktų.

Kas labiausiai trukdo mesti svorį? Svarbu prisiminti, jog žmonėms, kurie nori sumažinti svorį, svarbu pasitikėti savo galimybėmis palaikyti trokštamą elgesį net tada, kai susidurs su įvairiomis kliūtimis pvz.

Nuorodos kopijavimas

Tačiau vien pasitikėti savo jėgomis nepakanka, svarbu nuosekliai laikytis nustatytos lieknėjimo programos. Linkiu jums tikėti ir pasitikėti savo jėgomis ir drąsiai siekti savo išsikeltų tikslų.

Psichologė Aurelija Ananjevaitė.

Svarbi informacija