Dažniausiai pasitaikančios svorio metimo klaidos. Kaip padėti sau numesti svorio? - lcta.lt

Svorio metimo klaidos

kaip numesti riebalus iš savo vidinės bangos otf svorio metimo istorijos

Pagrindinis Dietos Dažniausiai pasitaikančios klaidos yra mesti svorį. Kodėl dietos ir sekinantis sportas neduoda norimų rezultatų? Supratimas, kad renkantis svorio metimo metodą būtų malonu pasikalbėti su dietologu, ateina ne iš karto. Paprastai žmogus priima šį teisingą ir reikalingą sprendimą, jau atlikęs nesėkmingus eksperimentus su savimi. Toks požiūris į savo sveikatą geriausiu atveju sukelia nepateisinamas finansines išlaidas, o blogiausiu atveju - esamų ligų paūmėjimą ar naujų ligų atsiradimą.

Šiuo atžvilgiu mes remiamės klaidomis, kurios dažnai daromos laikantis tam tikrų dietos apribojimų norint numesti svorio. Ši išraiška yra universali: tokiu būdu galite nusisukti nuo saldaus, mėsos, miltų, riebalų, sūrumo ir kt.

Daugelis tų, kurie laikosi tam tikros svorio metimo sistemos, negali aiškiai paaiškinti, ką jie gali valgyti.

Penkios svorio metimo klaidos: skaičiuoti kalorijas – neverta

Bet koks dietos draudimas turėtų būti aiškus žinojimas, kas leidžiama. Todėl rinkdamiesi sau dietą, turite gerai suvokti, kokia bus jūsų mitybos racionas tuo metu, kai numesite svorio. Dar geriau sudaryti šių produktų sąrašą. Mitybos planavimas atsižvelgiant į situaciją yra trumparegiškas. Turėtumėte atidžiau nustatyti, kokį maistą sudarys pusryčiai, priešpiečiai ir vakarienė, ką tiksliai valgysite namuose, o ką - darbe.

Visas tokias akimirkas, kad ir kaip nereikšmingos jos jums galėtų atrodyti, reikėtų apgalvoti iš anksto. Vienaip ar kitaip, fiziologija bus viršesnė už jūsų gerus siekius. Faktas yra tas, kad iš didžiulio mažai kalorijų turinčio maisto kiekio skrandis taip pat ištemptas ir pradeda reikalauti naujų maisto porcijų.

  • Penkios svorio metimo klaidos
  • Jis tikina, kad daugelis mesdami svorį vadovaujasi netinkamomis taisyklėmis ir išvardija penkias dažniausiai pasitaikančias klaidas.
  • Kaip padėti sau numesti svorio?
  • Vaiko sveikata 7 dietos klaidos: pagrindinės svorio metimo problemos Daugeliui pirmas numesti svorio žingsnis yra kylančios sveikatos problemos, kurios provokuoja perteklinį svorį.
  • Svorio netekimas cpl
  • 5 klaidos, dėl kurių vis nepavyksta sulieknėti - DELFI Sveikata
  • Įsitikinkite, kad nedarote nei vienos iš jų!
  • Obuolių pyragas po patalais By Ilona-Eitnė Ruduo tas metas, kai vėl prisimenam obuolinius pyragus, keksiukus ir visokiausius desertus su obuoliais.

Tai kyla iš to, kad pilnatvės jausmas tiesiogiai priklauso nuo jo pilnatvės laipsnio. Be to, paprastas skaičiavimas gali parodyti, kad visų salotų porcijų, suvalgytų per dieną, bendra energinė vertė jau viršija kalorijų normą.

dažniausiai pasitaikančios svorio metimo klaidos 3 svorio metimas

Ir mes dažnai pamirštame tokias subtilybes. Tuo atveju, jei nuspręsite laikytis dietos pakankamai ilgai, pavyzdžiui, 2—3 savaites, pagalvokite, kaip mitybos apribojimai gali paveikti atskirų sistemų veikimą, ir įsitikinkite, kad visos vertingos medžiagos patenka į organizmą reikiamu kiekiu.

7 dietos klaidos: pagrindinės svorio metimo problemos

Dažnai per gausią šventę ar po jos. Verta pradėti ne bet kokią dietą iš karto, bet palaipsniui, kiekvieną dieną mažindama dietos kalorijų kiekį, riebalų kiekį ir pan. Grįžti prie įprastos dietos taip pat reikėtų palaipsniui, nes priešingu atveju jūs labai greitai priaugate priaugtų kilogramų.

malibu svorio metimas Ar galite numesti svorio dėl savo vulvos?

Be to, ši taisyklė apsaugos jus nuo galimų sveikatos problemų. Pavyzdžiui, jūs suplanavote valgyti kas 4 ar net 2 valandas tai priklauso nuo to, kurią dietą pasirinkote. Laikydamasis trupmeninės, bet reguliarios mitybos, organizmas greitai prisitaikys prie naujojo režimo. Taigi vokiečių dietologas Rudolfas Roymanas atliko eksperimentą su savimi. Kelis mėnesius tyrėjas sąmoningai pervertino savo dienos raciono normą kcal. Pirmiausia jo kūno masė šiek tiek padidėjo, o paskui stabilizavosi tam tikru lygiu.

Po to Roimanas nusprendė pats pasitikrinti rekomendacijas, kurias nutukę pacientai dažniausiai gauna iš gydytojų: jis maždaug tris kartus sumažino suvartojamų kalorijų kiekį, o po to bado 10 dienų.

Eksperimentatorius numetė daug svorio ir grįžo prie savo įprastos dietos. Ir čia dažniausiai pasitaikančios svorio metimo klaidos buvo visiškai netikėta: po 2 savaičių jis turėjo eiti į parduotuvę, kad nusipirktų sau 2 dydžio didesnį kostiumą.

Sportas ir dietos: 5 dažniausios klaidos

Panašus eksperimentas buvo atliktas JAV, dalyvaujant 45 savanoriams, kurie kiekvieną dieną dietos kalorijų kiekį viršijo kcal. Atskirų eksperimentinių asmenų meniu buvo įvertinta beveik 10 kcal. Grįžimas į normalią mitybą pasižymėjo tuo, kad visi pradėjo priaugti svorio. Be to, smarkiai sumažėjus kalorijų kiekiui, sulėtėja medžiagų apykaitos procesai organizme. Grįžtant prie senų valgymo įpročių, jau pasikeitęs metabolinių reakcijų mechanizmas neturi laiko adaptuotis, o visi organai ir toliau dirba ekonominiu ar dulkinimasis leidžia numesti svorio. Taigi ar nenuostabu, kad griežtai laikantis griežtos dietos laikomasi svorio?

Tai paaiškina nuostabų poveikį, kai pirmosiomis tokios dietos dienomis staiga numetate svorį 3 kg. Tačiau prarasto skysčio tūris tikrai atsigaus, kai kūnas prisitaikys prie apribojimų režimo ir sulėtins medžiagų apykaitos procesus. Atsibodę dėl tolimesnių matomų rezultatų trūkumo galite nedelsdami atsisakyti dietos, tada svorio padidėjimas bus labiau pastebimas. Todėl bandymas juos sujungti sukels tik neaiškumų ir abejonių, kurios neišvengiamai paveiks ne patį geriausią rezultatą.

Penkios svorio metimo klaidos

Tokiu atveju kūnas kaupia riebalus, bet jų neišleidžia. Tuo pačiu metu raumenų masė tirpsta.

svorio netekimas Lawton oklahoma 10 dienų praranda riebalus

Bet metabolizmas tiesiogiai priklauso nuo to. Taigi išvadoje teigiama, kad metabolizmas bus didesnis, jei suvartosite pakankamai baltymingo maisto - žuvies, liesos mėsos. Kalorijų suvartojimą tikrai geriau sumažinti, bet ne baltymų sąskaita. Jei jūsų svoris ir toliau kelia jums problemų, tai yra priežasčių. Pirmiausia atsikratykite įpročio greitai nuryti dažniausiai pasitaikančios svorio metimo klaidos.

Apskritai, gydytojai rekomenduoja kruopščiai dažniausiai pasitaikančios svorio metimo klaidos tuo mes pirmiausia padedame savo virškinimui.

Be to, greičiau atsiranda pilnatvės jausmas.

7 dietos klaidos: pagrindinės svorio metimo problemos

Norėdami įprasti save teisingai įsisavinti maistą, taip. Kitą kartą sėdint prie stalo, pirmiausia nupjaukite gabalėlį, kurį laiką gerai sukramtykite, tada atidėkite šakutę ir išgerkite kelis gurkšnius vandens. Taigi valgykite toliau. Stebėkite, kiek minučių trunka jums toks maistas, ir toliau išlaikykite tą patį maisto tempą.

Antra, nepamirškite apie pluoštą.

Penkios svorio metimo klaidos: skaičiuoti kalorijas – neverta | Valstietis

Kepinių gaminiuose, kuriuos taip mėgsta daugelis, neužtenka. Pabandykite praturtinti savo racioną augalinėmis skaidulomis, tada neturėsite problemų ne tik dėl žarnyno judėjimo, bet ir su medžiagų apykaita.

lengvas pigus būdas numesti svorio svorio netekimas vinipegas

Valgykite viso grūdo grūdus, riešutus, granolą ir pupeles. Trečia Stenkitės nesižavėti greitai pastebimu dietos poveikiu. Jei jau spėjote numesti kelis kilogramus ir manote, kad dabar jūs ir jūra esate keliuose, suskaidyti galima. Mintys, kad jums nebėra grėsmės priaugti svorio arba kad sugebate greitai susitvarkyti su vėl iškilusia panašia problema, gali išprovokuoti nekontroliuojamą užgulimo pliūpsnį.

Mesti dietą prieš stabilizuodami svorį yra nepagrįsta. Prisiminkite, kiek įdėjote pastangų dažniausiai pasitaikančios svorio metimo klaidos rezultatui pasiekti, ir traukite save.

dažniausiai pasitaikančios svorio metimo klaidos

Žinoma, jei praradote pakankamai svorio, tuomet turėtumėte iš naujo apsvarstyti sportinių krūvių ir dietos lygį. Tai turėtų būti siekiama arba toliau numesti svorio, arba konsoliduoti tai, kas buvo pasiekta.

  1. Turite ib ir negalite numesti svorio
  2. Sportas ir dietos: 5 dažniausios klaidos
  3. Jis tikina, kad daugelis mesdami svorį vadovaujasi netinkamomis taisyklėmis ir išvardija penkias dažniausiai pasitaikančias klaidas.
  4. Kaip padėti sau numesti svorio? - lcta.lt
  5. Kreipiate dėmesį tik į svarstykl es Dažnai žmonės, ypač moterys, daug dėmesio kreipia į skaičių svarstyklėse.

Ketvirtasis, grįžimas prie senos dietos po dietos vis dėlto turėtų reikšti tam tikrus pokyčius. Verta persvarstyti požiūrį į dešras ir pusgaminius. Dėl tam tikrų priežasčių manoma, kad, pavyzdžiui, gydytojo dešra yra visiškai dietinis produktas ir netgi prisideda prie svorio metimo, ne veltui ji turi tokį pavadinimą.

Žiūrėkite vaizdo įrašą: Dažniausiai pasitaikančios produkto vartojimo klaidos Gegužė Populiarios Temos.

Svarbi informacija