Judant svorio

Svoris – Vikipedija

10 priežasčių, kodėl negalite numesti svorio

Rubrika: Rikiavimas: Profesorius nurodė net 13 priežasčių, kodėl nepaisant pastangų svoris vis tiek nekrenta - problema ne tik kalorijos   Valgote sveikai, tačiau svoris nemažėja — su tokia problema judant svorio daug žmonių. Trukdyti numesti svorio gali daugybė iš pirmo žvilgsnio nesusijusių judant svorio, pavyzdžiui, vaistai ar miegas.

Bet atsistoję ant svarstyklių savaitė po savaitės matote judant svorio pačius skaičius. Nesuprantate, kas vyksta, ir klausiate savęs: ką gi aš darau ne taip? Jeigu ši situacija jums pažįstama, darote kažkokią klaidą — daktaras atskleidė, dėl kokių dažnai žmonių daromų klaidų net ir sveikai maitinantis nepavyksta numesti svorio. Riebalus pakeičia raumenys Jei tinkamai maitinatės, o svoris nekrinta, pasimatuokite kūno apimtis centimetrine juostele — valgant sveiką maistą ir ypač daugiau judant riebalus ima keisti raumenys, tad net jeigu svoris ir nekrinta, darotės sveikesni.

Nuorodos kopijavimas

Valgote per dažnai Tai viena svarbiausių priežasčių — būtent dėl to A. Unikauskas rekomenduoja pradėti taikyti protarpinį badavimą.

judant svorio

Valgote per daug angliavandenių Nors jums atrodo, kad valgote jų labai mažai, jeigu jūsų medžiagų apykaita lėta, jeigu jums — menopauzė arba turite problemų su skydliauke, angliavandenių valgykite dar mažiau.

Ketogeninės mitybos laikotės tik iš dalies Jei laikotės ketogeninės mitybos principų, tačiau tik iš dalies — tai dar viena labai svarbi priežastis, dėl ko jums gali nekristi svoris.

judant svorio glikemijos indeksas ir riebalų nuostoliai

Vartojate cukraus alkoholius Tai — malitolis, sorbitolis, ksilitolis. Šios medžiagos paprastai būna dirbtiniai saldikliai.

Valgau sveikai, bet nelieknėju: daktaras Unikauskas atskleidė priežastis

Anot A. Unikausko, dėl jų gali sutrikti žarnyno mikroflora, organizme gali užsilaikyti skysčiai.

xango svorio metimas

Būtent šis stresas virškinimo sistemoje gali neleisti numesti svorio. Stresas Jei patiriate stresą, išsiskiria kortizolis, kuris iš raumenų ištrauktus baltymus paverčia cukrumi. Daktaras tikina, kad išmokti valdyti stresą galima net tinkamai kvėpuojant.

judant svorio

Miego stoka Jeigu neišsimiegate, sustiprėja alkio jausmas, organizme mažėja augimo hormono, daugėja kortizolio. Valgote per daug riebalų Pradėjus laikytis ketogeninės dietos reikia padidinti suvartojamų riebalų kiekį, tačiau kai jūsų organizmas prisitaiko, riebalų kiekį vėl reikia sumažinti, taip aiškina gydytojas. Tai reikalinga tam, kad organizmas pradėtų deginti geriausias riebalų degintojas Judant svorio paties, o ne suvalgomus riebalus.

Vartojate pieno produktus ir riešutus Šie maisto produktai gali sukelti žarnyno uždegimą.

Rekomenduojame

Valgote daug krakmolingų daržovių Jeigu jūsų medžiagų apykaita lėta, venkite krakmolingų daržovių, tokių kaip moliūgai, pupelės, morkos, pomidorai, burokėliai. Vaistai Kai kurie vaistai, pavyzdžiui, antidepresantai, antibiotikai, stimuliuoja insuliną. Ar taip nutinka ir jums, judant svorio padės judant svorio. Nesportuojate Kiekvienas, norintis gerai jaustis, turi judėti, sportuoti, mankštintis. Per dažnai sportuojate Tačiau per dažna itin aktyvi sportinė veikla nėra gerai, nes jūsų kūnas negali susigrąžinti pusiausvyros.

Parengė Indrė Česnauskaitė.

judant svorio ar nereikėtų valgyti norint numesti svorio

Svarbi informacija