Kaip lieknėti kūno viršutinę dalį, Sekite mus:

Net 12 būdų, kaip numesti svorio nuo sėdmenų: efektyvumas garantuotas - DELFI Sveikata
Ar riebalinė masė gali virsti raumenimisjei sportuosiu su svoriais? Šis mitas veikiausiai kyla, stebint varžybose dalyvaujančių sportininkų kasdienybę. Iš esmės, ruošdamiesi varžyboms jie turi du skirtingus periodus — masės auginimo, o vėliau — ryškinimo. Masės auginimo metu sportininkai valgo daug baltymų, didėja ne tik jų raumenys, bet ir riebalinis sluoksnis.

Spausdinti Norint sumažinti kūno apimtį nebūtina lieti prakaito treniruoklių salėje, bėgioti ar laikytis alinančių dietų. Padailinti kūno formas galima ir užsiimant kvėpyba. Taip vadinama mankšta, kurią atliekant itin daug dėmesio skiriama kvėpavimui. Lieknėjant pagal tokią kvėpybos programą, ūgis ir svoris neturi reikšmės — kovojama dėl centimetrų.

Žinoma, tirpsta ir kilogramai.

Net 12 būdų, kaip numesti svorio nuo sėdmenų: efektyvumas garantuotas

Tikslas — naikinti centimetrus Lieknėjimo ir sveikatingumo centro "BodyFlex" vadovės Tatjanos Čunichinos teigimu, paprastai kūno apimtis matuojama penkiose vietose.

Pirmiausiai liemuo, viršutinė pilvo dalis 5 cm virš juosmensapatinė pilvo dalis 2,5 cm žemiau bambosklubai ir šlaunys storiausiose vietose. Reguliariai atliekant specialius kvėpavimo pratimus oras greitai įkvepiamas ir labai stipriai iškvepiamas. Taip galima suplonėti nuo 10 iki 40 cm per dvi savaites. Didžiausias rezultatas — 41 cm, mažiausias — 7 cm tai skaičius, gaunamas susumavus penkių minėtų kūno vietų apimtį.

Plonėjant krenta ir svoris — per savaitę galima netekti nuo 1 iki 3 kg.

Kaip netenkama kūno riebalų?

Jei mankštinamasi nuolat, galima kaip lieknėti kūno viršutinę dalį dar įspūdingesnių rezultatų. Anot T. Čunichinos, kvėpavimo paslaptis ta, kad šiame procese dalyvauja diafragma. Pradedantiesiems svarbu įsidėmėti, kad kvėpavimo pratimus reikia atlikti tuščiu skrandžiu — iki treniruotės būtina tris valandas nevalgyti.

Patarimai, kaip sulieknėti pagal figūros tipą

Geriausia tokią mankštą daryti rytą, prieš pusryčius — jai pakanka pusvalandžio. Treniruotei nereikia specialios sportinės aprangos ar avalynės, kvėpavimo pratimus  galima atlikti ir vilkint pižamą, dar geriau — nuogai. Tereikia ant grindų pasitiesti specialų kilimėlį. Valgyti norisi mažiau T.

Čunichina atrado ir pati išbandė šių lieknėjimo treniruočių efektyvumą.

  1. Praranda riešo riebalus
  2. Kaip netenkama kūno riebalų? - lcta.lt
  3. Patarimai, kaip sulieknėti pagal figūros tipą - DELFI Gyvenimas
  4. Sulieknėti galima ir kvėpuojant | lcta.lt
  5. lcta.lt - Liekninanti mityba pagal kūno tipą
  6. Dietologė sklaido mitus, kurie trukdo sulieknėti

Per tris treniruočių mėnesius trijų vaikų mama nuo penkių matuojamų kūno vietų iš viso atsikratė 41 cm, iš jų 12 — per liemenį. Jos drabužiai sumažėjo dviem dydžiais. Atradusi patogų ir nebrangų būdą suplonėti Tatjana pirmoji Lietuvos moterims pasiūlė tokį lieknėjimo būdą ir pradėjo vesti liekninamojo kvėpavimo pratybas.

Teksto dydis: saus.

Tokių pratimų derinį trenerė ypač rekomenduoja per nėštumą prarastas kūno formas norinčioms susigrąžinti mamoms. Čunichina pasakojo, kad jau po kelių pirmų treniruočių norisi mažiau valgyti. Būtent dėl to kvėpyba neretai vadinama ir vidaus organų masažu. Įdomu tai, kad atliekant šios netradicinės mankštos pratimus pilvui susitraukia skrandis.

Taigi maisto suvartojama mažiau, kaip lieknėti kūno viršutinę dalį keisti mitybos įpročius tampa lengviau. Tuomet reikia gerti daugiau vandens — vidutiniškai aštuonias stiklines per dieną.

Spausdinti Balandį sparčiai pildosi sporto salės, forumuose dvigubai aktyviau diskutuojama apie efektyvias dietas. Ir taip kasmet O kaip padaryti taip, jog svoris kristų nesikankinant, t. Tiesiog maitintis produktais, kurie Tavęs netukina, tinka pagal kūno sudėjimą ir šiek tiek pajudėti!

Jis padeda iš organizmo išvalyti toksinus. O jei paprasto vandens nesinori, T.

reikia numesti svorio meme cf24 svorio metimas

Čunichina siūlo gerti mineralinį vandenį. Pratimai visam kūnui Vadinamosios kvėpybos treniruotės nuo kitų skiriasi ne tik tuo, kad atliekami kvėpavimo pratimai. Į šios treniruočių programos sąrašą įeina ir specialūs veido pratimai — kaip lieknėti kūno viršutinę dalį daromos įvairios veido grimasos.

kaip lieknėti kūno viršutinę dalį

Kaip aiškino T. Čunichina, taip treniruojami veido raumenys.

Liekninanti mityba pagal kūno tipą

Kiti kvėpavimo pratimai skirti šlaunims, viršutinei ir apatinei pilvo dalims, nugarai, sėdmenims, liemeniui. Lieknėjimo ir sveikatingumo centro vadovės teigimu, per mokymo treniruotes pradedantiesiems atliekamų pratimų kompleksą sudaro apie 30 numesti svorio mirus. Mokymai trunka 10 dienų. Išmokusios kvėpybos paslapčių moterys gali arba toliau treniruotis su grupe, arba savarankiškai namie. Čunichina atkreipia dėmesį, kad kvėpavimo treniruotės tinka ne tik moterims, bet ir vyrams.

Ypač norintiems sustangrinti, o ne užsiauginti raumenis.

Treniruotė namuose su Rūta - Viršutinė kūno dalis ir presas

Reguliariai treniruojantis kūnas tampa lankstus ir grakštus, sustiprėja raumenys. Gerėja ir savijauta, dingsta niūri nuotaika, lengviau susidorojama su kylančiais sunkumais, įveikiami net kai kurie negalavimai.

kaip lieknėti kūno viršutinę dalį bt super riebalų degintojas

Antai kai kurie žmonės, pradėję liekninamojo kvėpavimo treniruotes, pamiršo nugaros skausmus. Jei sveikata silpna, prieš treniruotę būtina pasitarti su gydytoju. Liekninamojo kvėpavimo pratimai nerekomenduojami: — turintiems labai aukštą kraujospūdį; — sergantiems glaukoma.

Kvėpavimo mankštos pratimai Šlaunims: kad kojos būtų laibos, T. Čunichina kvėpuojant rekomenduoja daryti šiuos raumenų tempino pratimus.

Net 12 būdų, kaip numesti svorio nuo sėdmenų: efektyvumas garantuotas - DELFI Sveikata

Atsiklaupus ir rankomis atsirėmus į grindis tempti koją į šoną,  o paskui — į viršų. Liemeniui: atliekant šį pratimą svarbu išlaikyti nugarą tiesią, vieną koją ištiesti, o kitą, per šią perkėlus, sukti liemenį į šoną.

Pilvui: gulint ant grindų kojas sulenkti ir viršutinę kūno dalį kelti į viršų. Atliekant šį pratimą svarbu, kad rankos būtų ištiestos, o kojos sulenktos.

kaip lieknėti kūno viršutinę dalį

Taip treniruojami ir apatinės pilvo dalies raumenys. Nugarai: pratimas nugarai mankštinti vadinamas katės poza. Klūpant reikia atsiremti rankomis į grindis ir tempti nugarą į viršų, o paskui atpalaiduoti. Galūnėms: atsiklaupus ir rankomis atsirėmus į grindis reikia temptis viena ranka ir priešingos pusės koja. Kiekvieną pratimą, skirtą atskiroms kūno dalims, rekomenduojama pakartoti tris kartus.

Svarbi informacija