Kaip numesti svorio menstruacijų metu

kaip numesti svorio menstruacijų metu

manija apie svorio metimą redakcija maksimalus saugus svorio metimas per savaitę

Šiame etape sumažėja progesterono, ima gamintis daugiau prostaglandino. Pastaroji medžiaga dirgina gimdos gleivinę ir išprovokuoja mėnesinių pradžią.

Kodėl svorio padidėjimas mėnesinių metu?

Tuo metu smarkiai sumažėja estrogenų lygis. Šis hormonas dalyvauja geros nuotaikos hormono serotonino gamyboje. Todėl nereikia stebėtis, kad ciklo pradžioje daugumą moterų apima depresinės nuotaikos. Gerų emocijų trūkumą jos stengiasi kompensuoti saldumynais, kurie, kaip žinome, nepadeda suliesėti. Išeitis viena — pakeisti kenksmingus angliavandenius naudingais: vaisiais, daržovėmis, kruopomis, medumi.

Video: moterų kūno paslaptys - maistas kritinėmis dienomis

Šiame etape geriau vengti stiprių mėsos sultinių, arbatos, kavos ir šokolado — jie sustiprina prostaglandino poveikį. 10 kg svorio netekimas per 4 savaites labai norote ko nors saldaus, galima leisti sau suvalgyti porą gabalėlių šokolado, bet ne daugiau. Svoris Ne pats geriausias metas svertis. Dėl hormonų poveikio iš organizmo lėčiau pasišalina skysčiai, todėl moteris pasunkėja.

Šiuos papildomus kilogramus sudaro ne riebalai, o skysčiai, kurie susikaupia visuose audiniuose. Nenusiminkite, po 5—7 dienų medžiagų apykaita vėl taps normali ir skysčių perteklius pasišalins iš organizmo.

Kodėl svorio padidėjimas prieš menstruacijas

Fizinis aktyvumas Pirmomis ciklo dienomis 1—7 menstruacijų dieną dirbti fizinius darbus ir sportuoti moterims pasidaro sunku. Jei mėnesinės skausmingos, sportas neberūpi. Vis dėlto gydytojai nepataria visą tą laiką gulinėti ant sofos, nes pasyvus poilsis horizontalioje padėtyje mažina gimdos tonusą ir sustiprina skausmo pojūtį.

Ar galima numesti svorio kritinėmis dienomis. Ar menstruacijų metu galima numesti svorio?

Jei dar turite jėgų, eikite pasivaikščioti. Bent pusvalandį paklaidžiojusios po parką ar miesto gatvėmis, padėsite dubens srities organams gauti daugiau kraujo ir sumažinsite gimdos spazmus.

Dėl jų poveikio pagreitėja medžiagų apykaita, dietos duoda gerų rezultatų.

Dieta per mėnesį apima šiuos maisto produktus:

Beje, medikai nerekomenduoja persistengti. Mat per mėnesines netenkama daug kraujo, taip pat ir geležies, o iškart perėjus prie griežtos dietos gali išsivystyti mažakraujystė. Kad to neatsitiktų, valgykite įvairų maistą, nepamiršdamos geležies turinčių produktų jautienos, obuolių, grikių, granatų, veršienos, kepenų.

si ir dave svorio metimas jill scott numesti svorio

Svoris Idealus metas svertis. Po mėnesinių pasikeičia moters organizme esančių hormonų sudėtis, padaugėja estrogenų. Visas skysčių perteklius pašalinamas kartu su šlapimu, svoris sumažėja. Fizinis aktyvumas Per ovuliaciją moteris tampa ištvermingesnė, aktyvesnė ir atsparesnė stresams.

riebalų nuostoliai viršutinėje kūno dalyje tkd riebalų nuostoliai

Todėl 12—14 ciklo dienomis plius po porą dienų iki jų ir po jų jai lengvai sekasi įveikti didelius fizinius krūvius, net ir ekstremalius. Pirmoje ciklo fazėje moters organizmas buvo nusiteikęs kūrybai vaisiaus brandinimuio antroje — naikinimui.

Kaip pagreitinti mėnesines?

Štai kodėl periodas tarp 15—20 ciklo dienos laikomas idealiu kaip numesti svorio menstruacijų metu sankaupoms likviduoti. Drąsiai skirkite sau iškrovos dienas ir laikykitės dietos.

Likus savaitei iki mėnesinių pradžios galite pajusti vilko kaip numesti svorio menstruacijų metu.

kaip numesti svorio menstruacijų metu

Tai atsitinka dėl padidėjusio liuteinizuojančių hormonų LHstimuliuojančių geltonųjų kūnelių pasišalinimą iš kiaušidės, kiekio. Dėl šių hormonų poveikio pakinta nuotaika ir apetitas. Suliesėti paskutinę savaitę prieš mėnesines seksis sunkiai, o dietos nebus efektingos. Tad neverta beprasmiškai kankintis. Verčiau šiuo laikotarpiu vengti paprastųjų angliavandenių saldumynų ir miltųpakeisti juos sudėtingaisiais kruopų koše, grūdėta duona ir baltymais liesa mėsa, žuvimi.

3 Kiti veiksniai, turintys įtakos kūno svoriui

Tai padės išsaugoti grakštumą ir be dietos. Svoris Po ovuliacijos svoris vis dar būna normalus, todėl galima drąsiai lipti ant svarstyklių.

Antrosios fazės pabaigoje dauguma moterų ima skųstis, jog krūtys pasunkėjo ir tapo skausmingos, labiau prakaituoja. Neretai prieš mėnesines padidėja svoris 1—1,5 kg. Jeigu jūs linkusios į tinimą, pasistenkite mažiau vartoti druskos ir skysčių.

kaip numesti svorio menstruacijų metu svorio tiektuvo praradimas

Gerkite šlapimą varančias arbatas aviečių, liepžiedžių, kinrožės, beržų lapųvalgykite arbūzus, obuolius, braškes. Fizinis aktyvumas Po ovuliacijos hormonų pusiausvyra tebėra stabili, moteris jaučiasi linksma ir aktyvi, fizinį krūvį pakelia lengvai. Antrosios fazės pabaigoje dėl hormonų poveikio pasidaro sunkiau sportuoti ir dirbti fizinį darbą.

svorio metimo pavojai

Nereikia per daug savęs varginti sportu, nes tuomet gali pakilti kraujospūdis ir prasidėti galvos skausmai.

Svarbi informacija