Kaip numesti svorio pašalinant cukrų, Saldaus gyvenimo privalumai ir trūkumai

Kaip numesti svorio, nejaučiant alkio

Be abejo, metant svorį, svarbu ne tik kiek valgote, bet ir ką, kad organizmas įsisavintų svarbių medžiagų.

KAIP NUMESTI SVORIO? 5 paslaptys iš Los Andželo grožio mokyklos…

Tačiau kas bandė sulieknėti, puikiai žino: lengva pasakyti, sunku padaryti. Po alinančios treniruotės kamuoja alkis, ir norisi ne laukinių ryžių su gabalėliu žuvies, o kotletų su bulvėmis. Žinoma, pirmiausia svarbu suprasti, kaip veikia jūsų organizmas, ir kodėl riebalus deginti padeda būtent baltymai", — sako sveikos kaip numesti svorio pašalinant cukrų ekspertas, Bodymind.

Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai

Be to, organizmas skaidulose esančius angliavandenius virškina kitaip, nei paprastus angliavandenius, tad jų įsisavinama mažiau.

Pavyzdžiui, vištienoje — daug proteinų, o laukiniai ryžiai yra puikus skaidulų šaltinis. Todėl siekiant deginti riebalus, šių produktų derinys gali būti kur kas geresnis pasirinkimas, nei patiekalai, kuriuose yra nedaug proteino ir nedaug skaidulų, net jei kalorijų suskaičiuosite tiek pat.

kaip numesti svorio pašalinant cukrų geriausias būdas numesti mažesnį kūno svorį

Tačiau ne visada turime laiko gaminti baltymingus patiekalus, ypač pusryčiams ar vakare, pavargus po darbų ar treniruotės. Ir pietūs neretai sukelia problemų — dirbant sunku rasti, kur pietauti, kad ne tik užkištumėte skrandį, bet ir nenukryptumėte nuo dietos reikalavimų. Vienas iš sprendimų — baltymų kokteiliai, itin greit pagaminami, lengvai virškinami ir labai sotūs.

kaip numesti svorio pašalinant cukrų

Rekomenduoja metantiems svorio metimo terminai Visgi, į populiarius išrūgų baltymus daugelis žiūri skeptiškai: juose yra laktozės, neretam jie pučia pilvą ir gali turėti kitų trūkumų. Pavyzdžiui, yra žinoma, kad jie gali paspartinti senėjimą, dėja neretai yra neetiškai gaminami naudojant heksaną ir dažnai siūlomi su dirbtiniais saldikliais, skonio priedais bei kitomis nenatūralios kilmės medžiagomis.

Lietuvoje dar naujiena, tačiau Vakaruose itin paplitę dėl puikios maistinės sudėties ir amino rūgščių gausos — pilno grūdo rudųjų ryžių baltymai.

Be kasos stimuliavimo ji taip pat normalizuoja visus kūno atnaujinimo procesus.

Juos sveikos gyvensenos žinovai užtikrintai rekomenduoja kaip numesti svorio pašalinant cukrų tik alergiškiems ar specifinių mitybos reikalavimų turintiems, bet ir svorį metantiems žmonėms.

Taip yra todėl, kad baltymai stimuliuoja cholescytokininą — hormoną, pranešantį jūsų smegenims, kad metas sustoti valgyti, ir sustabdantį grelino, alkio hormono, gamybą.

Saldaus gyvenimo privalumai ir trūkumai Visa tiesa apie cukrų ir jo pavojinguosius taip pat ir naudinguosius pakaitalus Mokslininkai jau seniai išsiaiškino, kad didelis cukraus kiekis kraujyje neigiamai veikia atmintį, o dabar amerikiečiai specialistai paskelbė cukrų viena iš pavojingiausių narkotinių medžiagų pasaulyje. Dėl visų šių priežasčių bet dažniausiai norėdami numesti svorio daugelis žmonių visiškai atsisako cukraus ir pakeičia jį saldikliais. Ar jie — lygiavertė cukraus pamaina? Dietologai nelinkę tvirtinti nei teigiamai, nei neigiamai.

Tai iš dalies paaiškina, kodėl proteinų kokteilis pusryčiams kur kas geriau numalšina alkį nei dribsniai, pienas ir bananas. Nauda sveikatai Baltymai taip pat subalansuoja cukraus kiekį kraujyje, tad apmalšina skanumynų troškimą, užtikrina, kad jausitės sotūs ir susikaupę, organizmas degins riebalus, be to, sumažės diabeto rizika.

kodėl numečiau svorio, kai sergu deksamino riebalų deginimo šalutinis poveikis

Pašalinus cukraus kiekio kraujyje šokčiojimus, žmogus atsikrato būsenos, kai negali susikaupti, popietinio nuovargio, staigių nuotaikos pokyčių ir kitų problemų, kurias sukelia angliavandenių gausus maistas. Anot jo, paprasčiausias būdas — ryžių proteino pagrindo kokteilius pagardinti vitaminų gausiais vaisiais, žalumynais, kokosų pienu, kakava.

kaip numesti svorio pašalinant cukrų kaip deginti riebalus vs cukrus

Tada, skaičiuojant kalorijas, juos vartoti vietoj vieno ar dviejų patiekalų per dieną, geriausia — per pusryčius. Taip yra todėl, kad pusryčių metu žmonės pripratę suvartoti daugiausiai cukraus. Ryžių baltymų kokteilis suteiks daug energijos ir jausitės sotūs.

KODĖL TUNKAMA

Galiausiai, jei jūsų mitybą sudaro vien baltymų kokteiliai ir nieko daugiau — tai nebus sveika. Tačiau jei maitinatės taip, kad organizmas gauna daug natūralių skaidulų, mažai cukraus, atsisakėte apdorotų produktų ir praturtinote mitybą daržovėmis, baltymų kokteiliai padės jums pasiekti užsibrėžtų rezultatų, nesikankinant iš alkio ar pragaištingo skanėstų troškimo.

riebalų deginimas efektyviausias

Jurga Motiejūtė.

Svarbi informacija