Kcal norint numesti riebalus.

kcal norint numesti riebalus

Dienos Treniruotė - Tikslus kalorijų skaičiavimas

Visi puikiai žinome, kad norėdami numesti svorio, turime ne tik sportuoti, bet ir riboti suvartojamų kalorijų skaičių. Tačiau kaip žinoti, kokia suvartojamų kalorijų norma yra tinkama ir padės pasiekti savo tikslą? Norėdami susidaryti individualų mitybos planą ir nustatyti, kiek visgi kalorijų reikėtų suvartoti, norint sulieknėti, pirmiausia reikia apsiskaičiuoti paros energijos sudeginimo normą angl.

TDEE — total daily energy expenditure.

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba. Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis nuolatos, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną.

TDEE — tai bendra kalorijų suma, kurią organizmas sudegina per 24 valandas. Tik žinodami šiuos skaičius galėsite racionaliai pasirinkti suvartojamų kalorijų kiekį.

  • Riebalų deginimo chemikalai
  • Šis mitybos specialistės Anitos Bean bestseleris naudingas visiems sportuojantiems ir besirūpinantiems savo sveikata.
  • Svorio rutina numesti svorio
  • Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Anot fiziologų, vidutinis TDEE moterims yra kalorijų per dieną, o vyrams — kalorijų. Žinoma, tai tik vidurkis, nes sudeginamų kalorijų skaičius priklauso nuo kcal norint numesti riebalus aktyvumo. Tarkim intensyviai sportuojantis žmogus gali sudeginti du kartus daugiau, nei propoguojantis pasyvų gyvenimo būdą.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį. Tu privalai suvartoti daugiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai auginti svorį. Jeigu paskirsi laiko ištyrinėti pastarojo amžiaus mokslinius tyrimus, susijusius su kūno svorio manipuliacija svorio metimas ar svorio auginimasrasi, jog visi vieningai sutinka su aukščiau minėtomis sąlygomis svorio kontrolei. Visi moksliniai tyrimai atlikti per pastaruosius dešimtis metų vieningai sutinka. Tie, kurie rimtai nusiteikė ir paskyrė laiko šiam procesui suprasti, savo tikslų jau pasiekė arba sėkmingai siekia.

Kai kuriems sportininkams, norintiems palaikyti esamą svorį, per dieną tenka suvartoti net kalorijų, o tai yra 3 kartus daugiau, nei įprasta. Nepamirškime ir to, kad kai kurių žmonių metabolizmas medžiagų apykaita yra lėtesnis, taigi jiems paros kalorijų normą reikėtų dar labiau sumažinti.

80 svarų svorio metimas per 4 mėnesius

Yra daugybė formulių, padedančių apskaičiuoti sudeginamų kalorijų skaičių atsižvelgiant į amžių, ūgį, svorį ir aktyvumą. Ir vis dėl to nereikėtų pamiršti, kad šiuo atveju taip pat svarbus faktorius — tai raumenų masė angl.

kcal norint numesti riebalus tvirtas riebalų deginimo rinkinys

LBM — lean body mass. Taigi jei į formulę kcal norint numesti riebalus ir raumenų masės kriterijus — skaičiuoklė bus tikslesnė.

kcal norint numesti riebalus

Norint numesti svorio: reikia suvartoti kalorijas vienam imsiuosi svorio kūno svorio; Norint išlaikyti svorį: reikia suvartoti kalorijas vienas kilogramui kūno svorio; Norint padidinti svorį: reikia suvartoti kalorijų vienam kilogramui kūno svorio.

Kaip manote, šis metodas iš tiesų labai paprastas, tačiau jis turi trūkumų, nes taip skaičiuojant neatsižvelgiama į kasdienį aktyvumą ir kūno sudėjimą.

  1. Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - lcta.lt
  2. Kaip nauja mama gali numesti svorio
  3. Mediko teigimu, kilogramai, kurių pavyksta atsikratyti dietos metu, negrįžta tik tuomet, jei valgoma pakankamai baltymų.
  4. Sveiki, ar turėtumėte klausimų live video apie mitybą ir sportą?
  5.  Nimm deinen FuB weg! - прорычал немец.
  6.  - И в качестве милого побочного развлечения читать переписку простых граждан.
  7. Директор нахмурился и повернулся к экрану.

Itin aktyviems žmonėms gali prireikti didesnio kalorijų kiekio, antraip organizmas, negavęs reikiamos energijos, paprasčiausiai išseks. Be to, šiame skaičiavime neatsižvelgiama į kūno raumenų masę, o kuo didesnis raumenų kiekis, tuo didesnis yra kalorijų sudeginimas per parą.

Jei žmogaus kūną sudaro nemaža dalis riebalų, jam siūloma kalorijų norma gali būti gerokai iškreipta. Pavyzdžiui  50 metų moteris, sverianti kilogramus, iš kurių 34 procentus sudaro riebalai, nenumes svorio suvartodama kalorijų per dieną x

Todėl, kad dažniausiai lieknėjame neteisingai — laikomės pačių įvairiausių dietų, neleidžiame sau valgyti tam tikrų produktų ir t. Bet visa tai trunka tik tol, kol pasiekiame norimų rezultatų, o tuomet ir vėl grįžtame prie senų įpročių. Pabandykime paskaičiuoti, kiek kalorijų turėtum suvartoti kiekvieną dieną, jei nori numesti, tarkim, 5 kilogramus. Visų pirma norime tave įspėti, kad nepriklausomai nuo to, kiek daug svorio tau reikia numesti, per dieną tavo organizmas turi gauti MAŽIAUSIAI kilokalorijų ir tai jau būtų labai ekstremalu. Jei nori, kad lieknėjimas būtų sveikas, o rezultatai ilgalaikiai — per savaitę reikėtų numesti 0,5 kg.

Svarbi informacija