Lengvi riebalų deginimo patarimai

6 vertingi patarimai, kaip be dietų ištirpdyti nepageidaujamus kilogramus

lengvi riebalų deginimo patarimai ar tai degina riebalus

Ištiesta kojos pusė pakyla Laikykitės savo kelių, laikydami tiesiai nugarą. Pakelkite vieną koją kiek įmanoma aukščiau, laikydami ją 90 ° kampu. Nuleiskite atgal į pradinę padėtį ir pakartokite 10 kartų.

lengvi riebalų deginimo patarimai kaip prarasti riebalus aplink bambą

Tada pakartokite su kita koja. Nuleiskite dešinę koją ir pakelkite kairę koją. Glute tiltas Gulėkite ant nugaros ir pakelkite sėdmenis.

Intensyvi kardio treniruote (5min cardio workout)

Išlikite tokioje padėtyje ir lėtai eikite prie kuo griežtesnių galimybių. Norėdami padidinti intensyvumą, galite pakelti vieną koją ir pakartoti su kita koja.

Tęsti šį sąrašą galima be galo, bet kokia prasmė? Siūlome kartu pasigilinti į tai, kokios treniruotės geriausiai tinka riebalų deginimui ir kaip jas taisyklingai daryti, kad veltui neeikvotumėte savo laiko ir jėgų. Kokios treniruočių rūšys geriausiai degina riebalus: 1.

Šoninė šoninė koja pakyla Paguldykite ant šono klubus tiksliai virš lengvi riebalų deginimo patarimai koją į viršų ir lėtai grąžinkite ją į pradinę padėtį. Pakartokite 10 kartų ir atlikite tą patį pratimą kita koja.

lengvi riebalų deginimo patarimai

Rusiškas posūkis Pradėkite sėdėti sulenktais keliais, šiek tiek atsiloškite ir pakelkite kojas. Lėtai pasukite liemenį į vieną pusę, grįžkite į pradinę padėtį, tada lėtai pasukite į kitą pusę.

  • LENGVI BŪDAI SULIEKNĖTI
  • Bendras kalorijų kiekis yra kcal.

Lenkite alkūnes įsitikindami, kad jos yra tiesiai po pečiais, o kūnas turėtų sudaryti tiesią liniją nuo galvos iki kojų. Laikykite poziciją kuo ilgiau.

LENGVI BŪDAI SULIEKNĖTI

Laikykite jus tiesiai. Stumkite aukštyn Užlipkite į lentą ir padėkite rankas po pečiais ištiestomis alkūnėmis.

lengvi riebalų deginimo patarimai mpower riebalų degintojas

Laikykite savo abs ir užpakalinę tiesiai. Nuleiskite krūtinę ant grindų ir laikykite tiek, kiek galite. Grįžkite į pradinę padėtį. Dviračio traškučiai Atsigulkite rankomis už galvos, tada kelius atsineškite link krūtinės.

Ištieskite vieną koją, o viršutinę kūno dalį pasukite į priešingą pusę, alkūnę patraukite priešingo lengvi riebalų deginimo patarimai link.

Ar galiu numesti svorio per savo laikotarpį nustatant trumpalaikius svorio metimo tikslus

Pakartokite su priešinga koja ir alkūne. Jums rekomenduojami Straipsniai.

Be abejo, sunku rasti patikimus būdus, kaip sulieknėti. Svarbu, žinoti, kad pakeitus tik mitybos įpročius, nepasieksite norimų rezultatų. Čia pateikiami, keli būdai norint numesti svorio. Bet kokie kardio pratimai, padeda deginti kalorijas.

Svarbi informacija