Prarasti skysčių svorį. Auksinės bėgikų hidratacijos taisyklės

Kodėl, kada ir kiek reikia gerti vandens | Officeday

Vangumo jausmas. Išsipūtęs pilvas. Visi šie simptomai parodo, kad organizme kaupiasi per daug skysčių.

talija riebalų degintojas

Ir šie simptomai gali gadinti nuotaiką, kai stengiatės mažinti kalorijų kiekį, bet svarstyklės nerodo jokių rezultatų. Pilvo riebalai ©  Shutterstock Tačiau tiesa tokia, kad svoris kasdien svyruoja, tad tie neaišku iš kur atsiradę papildomi kilogramai gali tiesiog parodyti, kad išvakarėse prisivalgėte per daug sūraus maisto arba angliavandenių.

KODĖL, KADA IR KIEK REIKIA GERTI VANDENS?

Skysčiai organizme kaupiasi ir nuo piktnaudžiavimo greitu ar pedirbtu maistu, rašoma prevention. Prarasti skysčių svorį, yra būdų, padedančių atsikratyti svorio dėl susikaupusių skysčių. Dvi dietologės papasakojo, kokie lengviausi ir saugiausi būdai, padedantys atsikratyti organizme susikaupusių skysčių.

prarasti skysčių svorį

Yra produktų, nuo kurių pučia pilvą, bet nesupainiokite šių dviejų būsenų. Produktai su sėlenomis, brokoliai, žiediniai kopūstai, gūžiniai kopūstai ir kt.

80 svarų svorio netekimas per 3 mėnesius be svorio t3

Druska ©  Shutterstock Jei galvojate, kad ir taip neviršijate rekomenduojamos didžiausios miligramų dienos normos, galbūt neteisingai skaičiuojate. Optimaliai organizmo veiklai užtikrinti reikia milligramų druskos. Tiesą sakant, daugiau nei 70 proc. Be to, kai kurie žmonės jautresni druskos pertekliui.

prarasti skysčių svorį priversti savo žmoną numesti svorio

Kaip sužinoti, ar esate vienas iš jų? Taub-Dix rekomenduoja apžiūrėti savo prarasti skysčių svorį praėjus kokiai valandai po to, kai suvalgėte sūraus maisto. Ar pastebite, kad žiedai labiau įsispaudę nei anksčiau, o gal jausmas lyg būtų uždegimas? Jai pastebėjote, kad rankos patino, tai ženklas, kad esate jautresni druskai. Sumažinkite angliavandenių kiekį Angliavandeniai kaip ir druska gali paskatinti skysčių kaupimąsi. Į organizmą patekus angliavandeniams, jie iškart nepanaudojami kaip energija — organizmas juos visų pirma paverčia glikogenu.

prarasti skysčių svorį

Apytikriai vieną procentą raumenų masės sudaro glikogenas, kuris sudaro dar ir aštuonis procentus kepenų svorio. Kiekvienas gramas glikogeno pritraukia apie 2,7 gramo vandens.

  1. Kaip numesti svorio virš 60 moterų
  2. Homeostazės ypatumai vaikų amžiuje. Fiziologinis skysčių ir elektrolitų poreikis. | lcta.lt
  3. Ar kava gali trukdyti mesti svorį
  4. Kaip ntokozo numetė svorį

Kontroliuoti angliavandenių porcijas padės ciklinė angliavandenių dieta — kai prarasti skysčių svorį valgoma daugiau ir mažiau angliavandenių. Pavyzdžiui, poilsio dienomis valgoma mažiau angliavandenių, o tomis dienomis, kai intensyviai sportuojame, angliavandenių kiekį padidiname.

Tokia dieta padeda auginti raumenis ir deginti riebalus. Gerkite daugiau vandens ©  Shutterstock Kai vartojame per daug druskos, ląstelės sugeria ir sulaiko kiekvieną įmanomą vandens lašą.

  • Auksinės bėgikų hidratacijos taisyklės - lcta.lt
  • Vanduo — gyvybės šaltinis.

Dėl to organizmas suklaidinamas, kad nėra ištroškęs kai iš tiesų yra perdžiūvęs. Tad jei jaučiate, jog padauginote druskos arba kai suvalgote prarasti skysčių svorį sūrų patiekalą, gerkite daugiau vandens. Vartokite magnio papildus Faktas: pirmąją mėnesinių dieną moters organizme būna susikaupę daugiausiai skysčių per visą mėnesį.

Pranešti klaidą

Ciklui progresuojant, vandens sulaikymą skatinančių hormonų kiekis normalizuojasi. Magnio papildai gali sumažinti hormonų sukeltą sunkumo jausmą, sako A. Nerekomenduojama vartoti šlapimą varančių preparatų diuretikų nepasitarus su gydytoju. Kartais gydytojai skiria diuretikus pacientams, kuriuos kankina aukštas kraujospūdis — kad sumažintų druskos kiekį organizme. Diuretikai turi šalutinį poveikį — gali sukelti galvos svaigimą, galvos skausmą, raumenų mėšlungį ir dehidrataciją, todėl prieš juos vartodami būtinai pasitarkite prarasti skysčių svorį gydytoju, ypač jei dar ir vartojate kokius nors vaistus.

Valgykite daugiau kalio turinčių produktų Kalį vertinkite kaip in, o druską kaip lieknėti sėdmenis. Per dieną rekomenduojama suvartoti 4,7 g kalio, bet, mitybos įpročių analizės duomenimis, vidutinė amerikietė moteris suvartoja tik pusę šios normos 2,4 g. Daugiau vaikščiokite ©  Shutterstock Vaikštant ne tik deginamos kalorijos 68 kg sveriantis žmogus per 20 min. Jei dirbate sėdimą darbą, nusistatykite žadintuvą ir kas valandą bent penkioms minutėms pakilkite nuo stalo ir prasieikite.

Sportuojant organizme ne tik sudeginama daugiau glikogeno, bet ir paskatinama limfmazgių veikla.

Dehidratacija. Kaip ją atpažinti ir koreguoti.

Tik nepamirškite treniruočių metu gerti vandenį, kad organizme nepritrūktų elektrolitų. Būkite kantrūs, bet jei reikia, kreipkitės pagalbos Išbandėte visus patarimus, bet rezultatų nematyti?

prarasti skysčių svorį 37 svarų svorio metimas

Galbūt jūsų lūkesčiai per dideli? Jei suvalgėte per daug marinuotų agurkėlių, gerkite vandenį ir pastebėsite, kad svoris per dieną grįš į normalias vėžes. Bet jei tai susiję su hormonais, gali šiek tiek užtrukti. Svorį gali didinti ir edema — skysčio susikaupimas audiniuose, daugiausiai tarpląsteliniuose tarpuose. Edemą gali paskatinti tam tikros ligos, pavyzdžiui, inkstų arba skydliaukės.

Jei įtariate, kad jums edema, kreipkitės į gydytoją — tegul paskiria tyrimus.

Svarbi informacija