Riebalų deginimo pulso diapazonas

Impulsas fizinio krūvio ir treniruočių srityse

tai turi žinoti kiekvienas sportuojantis

Geriausios riebalų deginimo mokymo programos Kaip tinkamai mankštintis norint numesti svorio. Geriausios riebalų deginimo riebalų deginimo pulso diapazonas programos Kojos Jei jums svarbiausia yra svorio metimas, verta pagalvoti apie keletą taisyklių, kurios reikšmingai priartins tikslą prie realybės.

ELLE apžvalgoje - 15 praktinių patarimų, kurių įgyvendinimas užtikrins maksimalų mokymų rezultatą.

Kokiu pulsu deginami riebalai Jūs apskaičiavote savo širdies ritmo zonas, apskaičiavote ramybės būsenos ritmą ir jo maksimalų dažnį. Būtina pasirinkti optimalų fizinio aktyvumo tipą ir suprasti, kokio pulso metu deginami riebalai. Pažvelkite į žemiau pateiktą lentelę. Jame nurodomos sunaudotos kalorijos ir sudegintų riebalų kiekis, priklausomai nuo širdies ritmo, tipo ir apkrovos stiprumo.

Pridėkite širdies Geriausias visų, numetusių svorį, draugas yra bet kokia veikla, kurios metu galite kalbėtis, tačiau nesugebate palaikyti ilgo dialogo. Dauguma žmonių gali atlaikyti aerobinius pratimus pakankamai laiko, kad sudegintų daugiau kalorijų, nei su jėga ar anaerobiniais pratimais. Treniruokis sunkiau Moksliniu požiūriu medžiagų apykaita pakyla tiksliai treniruotėse, kuriose intensyvus treniruotės.

Taigi, siekdami prarastų svarų, turėsite atsižvelgti į tai paprastai: jei treniruotės metu galite paspartinti greitį arba atlikti didesnį efektyvumą, tada laikas tai padaryti. Pakaitomis skirtingos veiklos rūšys Kiekvieną kartą keičiant treniruotės tipą, kūnas turi prisitaikyti, o tai mūsų atveju yra tik pliusas.

Kuo sunkesnę užduotį išmesite savo kūnui, tuo daugiau kalorijų reikės riebalų deginimo pulso diapazonas išspręsti. Nebijokite treniruotis su svoriais Žinomas faktas: ne visais atvejais, kai treniruotės su svoriais, deginami riebalai.

Kas yra pulso riebalų deginimas Atlikote pulsinių zonų skaičiavimą, apskaičiuotas širdies susitraukimų dažnis ramybės metu ir maksimalus dažnis. Būtina pasirinkti optimalų fizinio aktyvumo tipą ir suprasti, kokiu impulsu sudegina riebalai.

Nepaisant to, atsisakyti jų lieknėjant yra didelė klaida. Raumenys, dirbami atliekant pratimus su svarmenimis, išlaiko gerą kūno formą ir atrodys drąsesni, kai juos paslėpę riebalai galutinai išeis.

Kokios treniruotės greičiausiai degina riebalus - DELFI Gyvenimas

Atlikite pratimus visa jėga Kojų deginimo pojūtis po daugybės lūpų reiškia, kad jūs pasiekėte savo galimybių ribą ir išleidote visus treniruočių, tai yra, sudeginate maksimalų kalorijų skaičių.

Ir tai yra mūsų tikslas. Pakaitinės treniruotės skirtingoms raumenų grupėms Įvairių raumenų grupių pratimų kaitaliojimas leidžia išlaikyti aukštą intensyvumą visos treniruotės metu. Taigi, kol dirbate ties pilvo raumenimis, jūsų kojos gali pailsėti ir pasiruošti naujam pratimų diapazonui.

Norite sulieknėti? Stebėkite pulsą

Sušildykite raumenis Treneriai ir gydytojai nepavargsta kartodami, koks svarbus yra apšilimas prieš treniruotę. Sunku nesutikti su jų argumentais: staigi veiklos pradžia yra stresas širdies raumeniui, kurio galima išvengti skiriant tik 10 minučių paprastiems pratimams, kurie, be to, padidins sudeginamų kalorijų skaičių.

bus deginti riebalus numesti svorio, nesvarbu, ko tam reikia

Nesistenkite prailginti treniruočių laiko Tik atrodo, kad dvigubai praleidus laiką sporto salėje, rezultatas ilgai netruks. Tiesą sakant, maksimalus rekomenduojamas treniruotės laikas yra 1 valanda 15 minučių.

Pulso kontrolė širdies pratimo metu

Jei jį viršysite, pasiruoškite nemiga, pervargimui ir traumoms, kurios tik sulėtins svorio metimo procesą. Paįvairinkite savo treniruotes Jei kiekvieną dieną atliksite tą patį pratimų rinkinį, kūnas prie to pripras ir treniruočių efektyvumas sumažės iki nulio. Mažiausiai pabandykite pakaitomis pratimų tvarką, pridėkite prie jų naujų ir paįvairinkite savo kūno rengybos arsenalą.

riebalų deginimo pulso diapazonas lieknėjimo diapazonas

Kartą ar du per savaitę atlikite didelio intensyvumo treniruotes Didelio intensyvumo intervalinių treniruočių poveikis yra įspūdingas - jie padidina medžiagų apykaitą iki 8 dienų.

Atlikti juos kiekvieną dieną nėra prasmės - kūnas tiesiog neturi laiko atsigauti.

riebalų deginimo pulso diapazonas

Idealus dažnis yra vieną ar du kartus per savaitę. Pakaitinės treniruotės sporto salėje ir lauke Pakeitus aplinką treniruotės metu, jūsų kūnas bus supainiotas.

Kokį impulsą reikia maksimaliam riebalų deginimui?

Tai veikia taip pat, kaip pakaitomis skirtingos treniruotės - kūnas praleidžia daugiau kalorijų, kad prisitaikytų prie naujų sąlygų. Todėl treneriai rekomenduoja išeiti iš sporto salės taip dažnai, kaip leidžia oras. Ekspertai negali susitarti dėl to, ar valgyti prieš treniruotę, ar ne. Viena vertus, organizmas, veikiamas streso tuščiu skrandžiu, gali jaustis silpnas.

Dėl to tiesiog trūksta jėgų atlikti visą pratimų spektrą visa jėga.

Norint to pasiekti ji reguliariai atlieka 60 minučių trukmės mažo intensyvumo ištvermės kardio treniruotes ant steperio. Kadangi Melani mano, kad jos treneris gerai žino, ką sako, o ji pati neturi atitinkamų žinių, ji atsakingai laikosi nustatytų gairių ir tikisi greitai numesti svorio. Ji, kaip ir Melani, nori atsikratyti susikaupusių nepageidaujamų riebalų, todėl periodiškai atlieka valandos trukmės ištvermės kardio treniruotes ant dviračio.

Kita vertus, jūs taip pat neturėtumėte valgyti priešais sporto salę - yra didelė tikimybė suvartoti daugiau kalorijų nei bus sudeginta treniruokliuose. Idealus variantas yra klausytis savo kūno: jei kūnas signalizuoja apie stiprų alkį, Sudarykite tinkamą grojaraštį Kompozicijų ritmas, kuris skamba ausinėse per treniruotę, diktuoja pratimų greitį.

Idealus grojaraštis treniruotėms yra kompozicijų kaitaliojimasis su greitesniu ir lėtesniu ritmu, dėl kurio kūnas vėl ir vėl pritaps naujam tempui. Pamirškite nuolatinį svorį.

riebalų deginimo pulso diapazonas svorio metimo savęs vertinimas

Kalbant apie svorio metimą, daugelis reiškia atsikratyti riebalų pertekliaus. Negalima tik atsižvelgti į tai, kad svorio metimas dabar sveria daugiau nei riebalai, taigi, jei po daugybės varginančių treniruočių svoris nesustoja ar net auga, tai nereiškia, kad visos pastangos yra bergždžios.

sveikas svorio netekimas 4 mėnesius

Geriausias atskaitos taškas kovoje dėl idealios figūros yra kūno tūrio pasikeitimas, todėl vietoj svarmenų susidraugaukite riebalų deginimo pulso diapazonas centimetrine juostele. Gruodžio 1 d Namų treniruotės Irina Ivanova Ką daryti, jei treniruojiesi kelias savaites ar net mėnesius, bet svoris niekur nedingsta?

Arba jūs tiesiog pradedate treniruotis ir norite kuo geriau išnaudoti savo užsiėmimus. Šis straipsnis jums padės.

Apsvarstykite pagrindinius svorio metimo principus, veiksmingas programas ir treniruočių klaidas.

riebalu deginimo treniruote

Ką reikia žinoti apie mitybą? Prieš kalbėdami apie tai, kaip mankštintis, norint numesti svorio, turite žinoti: Pagrindinis svorio metimo principas - išleisti daugiau kalorijų, nei jas įsisavinti. Jokia treniruotė, net ir labiausiai deginanti riebalus, nepadės numesti svorio, jei valgysite neteisingai.

Nebūtina laikytis griežtos dietos, to net negalima padaryti.

Kaip apskaičiuoti riebalų deginimo pulsuose mokymą - Kita - 2020

Jei kūnas negauna pakankamai maistinių medžiagų, jis pradės taupyti energiją. Ir naudojant šį režimą, atlikti pratimus visa jėga neveiks. Maistas turėtų būti susmulkintas, geriausia valgyti kartus per dieną mažomis porcijomis. Kūnas neturėtų jaustis alkanas. Bet būtina stebėti suvalgytų kilokalorijų kiekį ir BZHU baltymų, riebalų ir angliavandenių santykį.

Gerkite vandenį. Grynas geriamas vanduo yra labai svarbus ne tik norint numesti svorio, bet ir visam kūnui. Gėrimas turėtų būti 2—3 litrai vandens per dieną.

Svarbi informacija