Svorio metimo grafika

Pagrindiniai svorio metimo principai

svorio metimo grafika geriausia dozė svorio metimui

Tai valgymo režimas, kurio prisilaiko arba su ketogenine dieta sėkmingai derina tokia gausybė žmonių, kad galima svorio netekimas Honkongas spėti, jog pažįstate bent vieną savaitę degina riebalus, juo susiviliojusį. Tada, kai badaujama tiksliau — pasninkaujamagalima gerti vandenį, kavą ir arbatą, na o valgymui skirtu laikotarpiu leidžiama vartoti viską, ko tik širdis geidžia.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Tai bene pagrindinė priežastis, kodėl tiek daug žmonių sugeba laikytis protarpinio pasninkavimo režimo: jis nereikalauja jokio sudėtingo planavimo, be to, maitintis galima pagal sau patogų grafiką jų — ne vienas. Jei, tarkim, esate iš tų, kuriems patinka užkandžiauti, o kai tai draudžiama, ima atrodyti, kad mirštate iš bado, laikytis protarpinio pasninkavimo režimo gali būti ypač sunku.

Šis mitybos planas nerekomenduojamas ir mitybos sutrikimų turintiems arba kada nors turėjusiems asmenims.

Tačiau jei norite numesti svorio ir pasninkavimas nesikerta su jūsų įpročiais bei poreikiais, galite pamėginti pereiti prie protarpinio pasninkavimo režimo.

6 protarpinio badavimo būdai: kurio laikytis lengviausia, o svoris krenta greičiausiai - DELFI FIT

Žinoma, grafiko pasirinkimą gali lemti ir atsakymas į klausimą, kuris iš jų labiausiai pasiteisina, jei tikslas — sulieknėti. Visgi pirmiausia susipažinkite su šešiais labiausiai paplitusiais būdais laikytis protarpinio pasninkavimo režimo.

Būtent jie plačiausiai aprašyti internete ir aptarinėjami socialiniuose tinkluose. Skaitydami toliau taip pat sužinosite kiekvieno grafiko pranašumus bei efektyvumą, siekiant numesti svorio. Santykis Pasirinkus santykiu apibrėžiamą protarpinio pasninkavimo grafiką, pasninkauti reikia kasdien po 16 valandų, o joms praėjus ištisas 8 valandas — valgyti.

Daugeliui žmonių šio grafiko pavyksta laikytis tiesiog nevalgant po vakarienės ir atsisakant pusryčių. Tai ne tik įmanoma, bet ir gana patogu, nes, tarkim, nuo vidudienio iki aštuntos valandos vakaro galima valgyti be jokių suvaržymų. Ar santykis pasiteisina, kai siekiama numesti svorio? Vieno labai nedidelio tyrimo rezultatai leidžia manyti, kad taip.

36 kg atsikratęs Mantas: „Visi tai gali padaryti, bet dažnas netiki savimi“

Jame dalyvavę 23 nuo nutukimo kenčiantys vyrai ir moterys turėjo 12 savaičių maitintis pagal grafiką Per tyrimo laikotarpį paaiškėjo, kad, palyginti su tais, kurie maitinosi taip, kaip yra pratę, santykio paisę asmenys per parą suvartodavo kalorijų mažiau ir šiek tiek kilogramų atsikratė maždaug 3 proc. Taip pat minėtina, kad pažemėjo jų kraujospūdis.

svorio metimo grafika 10 dienų svorio metimas

Vis dėlto dar kartą priminsime, svorio metimo grafika tyrimas, apie kurį čia kalbama, buvo nedidelio masto, ir apskritai eksperimentų, skirtų grafiko efektyvumui išsiaiškinti, — tik vienas kitas, todėl labai sunku pasakyti, ar prisilaikant šio konkretaus režimo tikrai pavyks atsikratyti antsvorio.

Įdomu tai, kad laikantis šio grafiko pavyksta daug lengviau sukontroliuoti apetitą ar ne paradoksalu? Laikantis santykiopenkias svorio metimo grafika per savaitę galima valgyti kaip įprastai, o dvi paskesnes — 20 proc. Vėlgi — tyrimų skaičius ganėtinai menkas, o optimistiškai nuteikiantys vieno tyrimo rezultatai nėra pakankamas pagrindas teigti, kad toks protarpinio pasninkavimo režimas ypač pasiteisina.

Pasninkavimas kas antrą dieną Jau pats pavadinimas nurodo, kad šiuo atveju tenka pasninkauti kas antrą dieną. Galimi keli tokio plano variantai: kai kurių propaguotojai teigia, kad pasninkavimo dienomis su maistu gaunamas kalorijas reikia apriboti iki maždaugkiti laikosi nuomonės, kad pasninkaujant suvartojamų kalorijų skaičių reikėtų artinti prie nulio.

Aiškinantis, ar protarpinis pasninkavimas gerina sveikatą, buvo įvertinta kelių kaip tik šio režimo variantų teikiama nauda. Vis dėlto su tikimybe numesti svorio susijusios išvados nėra galutinės. Valgymas—pasninkavimas—valgymas Pasirinkus šį metodą, griežtai pasninkauti reikia ištisas 24 valandas, ir taip daryti kartą arba du per savaitę.

Kūno masės indeksas

Kaip tai atrodo? Tarkim, suvalgius vakarienę šeštą valandą vakare reikia susilaikyti nuo bet kokio maisto iki kitos dienos šeštos valandos vakaro. Taip daryti reikia vieną arba dvi dienas per savaitę — tiktai ne dvi dienas iš eilės. Šio konkretaus metodo efektyvumas nėra įvertintas jokiais tyrimais, bet turint omeny, kad suvartojamų kalorijų skaičius svorio metimo grafika maitinantis automatiškai sumažėja, galima spėti, kad numesti kažkiek svorio veikiausiai pavyks.

Tik turite suvokti, kad nevalgyti ištisas 24 valandas — išties nemenkas iššūkis. Santykis Šis maitinimosi režimas panašus įtik pasninkauti šiuo atveju teks 14 valandų, o valgyti bus galima — Tokio grafiko laikytis šiek tiek paprasčiau neikadangi laikas, per kurį galima valgyti, yra ilgesnis.

Namai » Pratimai » Svorio metimo spausdinimo grafikas. Kaip sudaryti svorio metimo planą: tinkama mityba ir mankšta Svorio metimo spausdinimo grafikas.

Aišku, gali būti, kad kaip tik dėl šios priežasties jis yra mažiau veiksmingas tiems, kurių tikslas — numesti svorio. Turint omeny, kad pasninkavimo laikotarpis yra palyginti trumpas — tiesą sakant, beveik atitinkantis laiką, per kurį žmonės nevalgo, kai maitinasi įprastai, — sukurti kalorijų deficitą laikantis šio režimo gali būti ganėtinai sunku.

Spalvingas grafikas, rodantis, kiek.

Kario dieta ©  Shutterstock Ši programa ganėtinai skiriasi nuo pirmiau apibūdintų. Laikantis kario dietos, daugiausia valgyti reikia vakare. Tokio mitybos plano sumanytojas — lengvojo kultūrizmo propaguotojas Ori Hofmekleris.

6 protarpinio badavimo būdai: kurio laikytis lengviausia, o svoris krenta greičiausiai

Laikantis kario dietos režimo, dieną galima suvalgyti tik kelis šviežius vaisius ir daržoves. Pagrindinis paros valgymas vyksta vakare ir trunka 4 valandas. Kol kas neatlikta jokių tyrimų, kuriais būtų įvertintas būtent kario dietos efektyvumas.

Svorio metimo grafika pasninkavimo laikotarpiu vis dėlto leidžiama šį tą suvalgyti, kai kuriems žmonėms toks metodas gali atrodyti tinkamas. Visgi laikotarpis, per kurį galima pavalgyti sočiau, yra labai trumpas. Minėtina ir tai, kad pasirinkus šį mitybos planą tektų prisilaikyti paleodietai būdingo raciono, o tai reškia, kad šis protarpinio pasninkavimo svorio metimo grafika griežtesnis nei visi svorio metimo grafika.

Bet vėlgi — numesti svorio pavyks tik tada, jei sugebėsite sukurti kalorijų deficitą, taigi, lieknėjimo sąlyga išlieka ta pati.

mesti svorį sulaukus 50 metų

Kuris protarpinio pasninkavimo režimas labiausiai pasiteisina, kai siekiama numesti svorio? Nedaugžodžiaujant galima pasakyti, kad labiausiai pasiteisins tas metodas, kurio jums bus lengviausia laikytis.

Pasirinkus sau netinkamą planą, džiuginančių rezultatų galima ir nesulaukti, nes konkretus mitybos režimas bus nesuderinamas su gyvensena. Lemein, reikia atsižvelgti į tokius veiksnius kaip darbo grafikas, šeimos gyvenimo ritmas, gyvenimo aplinkybės, laikas, sugaištamas kelionėms į darbą ir kitur, tų kelionių dažnis ir kt. Vis dėlto verta paminėti, kad santykis daugeliui protarpiniu pasninkavimu susiviliojusių žmonių atrodo priimtiniausias.

Laikantis šio režimo lengviausiai pavyksta nepersivalgyti vakarais, o tai, kaip paprastai teigiama, yra dažniausias kliuvinys, trukdantis sulieknėti.

Nuorodos kopijavimas

Leidžiant sau valgyti aštuonias valandas dienos metu, nesutrinka medžiagų apykaita: dieną, kai aktyvumo lygis pats didžiausias, pavyks pasipildyti pakankamai energijos, o atėjus poilsio metui, valgyti nebereikia. Žinoma, jei svorio metimo grafika svoris maitinanti protarpinio pasninkavimo režimu, to priežastis, veikiausiai, ne konkretus santykis, o tai, kad suvartojate mažiau kalorijų, nesvarbu, kada valgote. Tad galbūt galima tiesiog mažiau valgyti, apsieinant be pasninkavimo?

Šis klausimas atrodo logiškas, ir į jį buvo pamėginta atsakyti.

Svorio metimo spausdinimo grafikas. Kaip sudaryti svorio metimo planą: tinkama mityba ir mankšta

Tad jeigu pasninkaujant laikytis dietos ne lengviau, matyt, nėra jokios prasmės to daryti. Pabaigai derėtų pasakyti, kad visi protarpinio pasninkavimo metodai sulieknėti padės tik tada, jei pagal juos maitinsitės ganėtinai ilgai ir nedarydami sau jokių nuolaidų.

Priminsime, kad yra tas santykis, kurio, daugelio teigimu, laikytis paprasčiausia.

Svarbi informacija