Svorio metimo inventorius. svorio metimas

Sportas: kur ir kaip sportuoti?

Sportuojant greičiau deginami riebalai, tvirtėja raumenys, o svarbiausia — sportas gerina nuotaiką, išveja blogas mintis.

svorio metimo inventorius valgydami riebalus gaukite lieknus svorio metimo rezultatus

Žinoma, sportuoti galima ir sporto klube, ir namuose. Sporto namuose privalumai: sportuojate kada tik norit, nereikia papildomai skirti laiko važiavimui į sporto klubą.

kitsui lieknėjimas

Trūkumai: gali trūkti sporto inventoriaus, trenerio patarimų, o didžiausias bent man — namuose 10 kartų sunkiau prisiversti sportuoti: tai nėra noro, tai atsiranda kitų darbų, tai trukdo vaikai ir pan.

Kad ir ką bepasirinktumėte, pradėkite sportuoti 3 kartus per savaitę. Atlikite min.

svorio metimo inventorius

Tokios treniruotės metu pulsas apskaičiuojamas pagal šią formulę: amžius x 0, Po kelių savaičių svorio metimo inventorius treniruočių kiekį per savaitę galite padidinti iki 5 kartų. Kūno dizaino treniruotėje atlikite pratimus su lyniniais treniruokliais, laisvais svoriais svarmenimis, štangomisatlikite pratimus su gumomis ir kamuoliu.

Treniruotėje turėtumėte didžiausią dėmesį skirti pagrindinėms raumenų grupėms krūtinei, nugarai, šlaunims, sėdmenims, pilvo presui, nugaros apatinei daliai. Kiekviena programa yra treniruotei sporto klube ir namuose, todėl jei sportuosit namie rekomenduoju šią ar panašią knygą.

10 kg svorio netekimas per 15 dienų

Svarbi informacija