Svorio metimo patarimai kmynų,

Ajurveda – malonus būdas lieknėti

Mūsų draugai

Dažniausiai besirūpindami savo išvaizda griebiamės įvairiausių dietų, kurios apriboja mūsų organizmo poreikius. Ajurveda, priešingai, siūlo lieknėti kitaip — ne riboti, o tiesiog pažinti savo organizmo poreikius ir prie jų prisitaikyti.

kaip dažnai valgyti norint sudeginti riebalus

Ajurveda — senoji indų sveiko gyvenimo būdo filosofija, kuri moko ne grumtis su natūraliais organizmo poreikiais, o priimti save tokį, koks esi. Šį malonų lieknėjimo būdą praktikuoja Madonna bei Christy Turlington.

  1. Pinterest Jūsų svoris yra pusiausvyros aktas, o kalorijos tai dalis tos lygties.
  2. Priežastys, kodėl svorio metimas sustoja
  3. Riebalų deginimo riba
  4. Ajurveda – malonus būdas lieknėti
  5. Makrobiotinė dieta Peržiūrų skaičius: Makrobiotika - Rytų filosofija, pagrįsta mokymu apie sveiką mitybą, gyvenimo būdą ir in bei jang energijų pusiausvyrą.
  6. Такая архитектура стала популярной в те времена, когда церкви одновременно служили и крепостями, защищавшими от вторжения мавров, поскольку одну дверь легче забаррикадировать.

Pažodžiui Ajurveda svorio metimo patarimai kmynų "gyvenimo mokslas" ir yra holistinė gydymo sistema, kurios esmė — įsiklausymas į savo minčių, kūno ir sielos poreikius. Ajurveda paremta tikėjimu, jog yra trys įgimtos žmogaus energijos: pitta ugniskapha žemė ir vata vanduo. Šiame derinyje paprastai dominuoja vienos rūšies energija.

Todėl svarbu atpažinti savo prigimties tipą ir pagal tai pasirinkti sau tinkamą mitybą — t. Naudojantis tokiu Ajurvedos mitybos principu, jūs galite sureguliuoti svorį ir išgydyti įvairiausius sveikatos sutrikimus. Prigimties tipas yra atpažįstamas pagal fizinio kūno bei jo gyvybinių funkcijų veiklą, žmogaus mąstymą, protines funkcijas, charakterio savybes, minčių eigą ir, žinoma, žmogaus dvasinį ir emocinį pasaulį.

Straipsniai

Taigi, tikrasis žmogaus tipas yra išsiaiškinamas įsigilinus į fizinės, protinės ir dvasinės prigimties visumą. Tam, kad geriau save pažintų, daugelis žmonių išbando nemažai įvairių testų, analizuoja savo gyvenimo ir mitybos įpročius, bando įvertinti savo išvaizdą ar nustatyti savo negalavimus ir polinkius ligoms.

kaip sudeginti riebalus per 6 mėnesius tėtis numeta svorio per 6 mėnesius

Pasak šios indų filosofijos, tik pats žmogus gali geriausiai save įvertinti ir taip pasirinkti teisingą bei subalansuotą mitybą. Tam tereikia sąmoningai įsiklausyti į savo vidinį balsą ir suprasti savo prigimties subtilybes!

Svorio metimo pagrindai

Apskritai, laikytis Ajurvedos nėra sunku, nes ji nieko nedraudžia. Galite valgyti viską, kas skanu.

svorio metimo patarimai kmynų

Tereikia laikytis kelių paprastų principų: valgyti tik tada, kai išalkstate, ir dažniau rinktis tokį maistą, kuris tinka būtent jums. Pavyzdžiui, "kapchai" greičiau atsikratys nereikalingų kilogramų, jei rinksis pikantiškus, aštriais prieskoniais pagardintus daržovių troškinius. Tuo tarpu "vatai" geriau jausis, jei dažniau valgys baltymingo maisto.

Gyvenimo būdą sudaro daug veiksnių, kurie nulemia, gerai ar blogai mes jaučiamės. Weil pažymi, kad maistas turi įtakos daugeliui sveikatos sutrikimų, nuo alergijos ar akių infekcijos iki dirgliosios žarnos sindromo, nuo artrito iki sinusito, taip pat lemia kūno svorį. Autorius pataria nesivaikyti patarimų, kurie pažada greitai numesti nereikalingus kilogramus jie greičiausiai vėl sugrįšo siekti realesnių tikslų: numesti vieną ar du nereikalingus kilogramus per savaitę. Tai — maksimalus kiekis, kuris, mitybos specialistų nuomone, yra saugus, sveikas ir protingas.

Na, o tiems, kurie dar neišsiaiškino savo tikrojo prigimties tipo, siūlome visų tipų žmonėms tinkančius maisto produktus. Į šį sąrašą yra įtrauktos pačios svarbiausios maisto produktų grupės: grūdiniai produktai, ankštinės kultūros, pieno produktai, riebalai, daržovės ir vaisiai.

Taigi, balansuojantys maisto produktai visų Ajurvedos tipų žmonėms yra šie: Grūdai : ryžiai, miežiai, kviečiai, rugiai; Pieno produktai: lydytas sviestas, kefyras, liesa varškė; Riebalai: maži kiekiai linų, alyvuogių, saulėgrąžų, sezamo aliejaus; Duonos produktai: ruginė be mielių ir konservantų duona, kviečių paplotėliai; Riešutai ir sėklos: migdolai be žievelės, nesaldintos kokoso drožlės, baltojo sezamo ir moliūgų sėklos; Daržovės: morkos, kopūstai, cukinijos, špinatai, brokoliai, burokėliai, svogūnai ir česnakai; Vaisiai: obuoliai, kriaušės, slyvos, razinos, džiovintos figos, maži kiekiai bananų, apelsinų bei mandarinų; Preskoniai: labai mažas kiekis jūros druskos, mėtos, kmynai, kalendra, juodasis pipiras, petražolė, krapų sėklos; Saldumynai: medus, klevo ar beržų sulos sirupas, palmių cukrus; Gėrimai: vaistažolių arbatos ramunėlių, mėtų, svorio stebėtojas, imbiero, kmynų, cinamono ,vanduo, skiestos morkų, burokėlių, svorio metimo patarimai kmynų svorio metimo patarimai kmynų, sojų pienas.

Svarbi informacija