Svorio netekimas vyrams ir moterims

Palankus sveikatai kūno svoris

Autorius: Žmonės. Šią informaciją priimkite lanksčiai.

Slapukų naudojimo pasirinkimai

Maitintis sveikai — tai visų pirma valgyti sąmoningai ir išmintingai. Visa tiesa apie užkandžiavimus Amerikoje atlikti tyrimai parodė, kad tik 12 proc. Regis, nevalgau nei kompleksinių pietų, nei pernelyg riebaus maisto, tik šį bei tą pakramsnoju.

Ar galiu numesti riebalus, bet išlaikyti svorį? kaip numesti svorio ir išlaikyti kreives

Rafinuotus produktus — cukrų, baltų miltų gaminius — sveikos gyvensenos atstovai vadina beverčiais, nes jie tėra tuščios kalorijos ir beveik neturi jokių naudingų medžiagų. Vertingiausios kalorijos yra gaunamos iš šviežio, termiškai neapdoroto maisto — daržovių, vaisių, uogų.

Iš tikrųjų tokie užkandžiavimai yra pavojingas slaptų ir nevaldomų kalorijų šaltinis. Ypač jei nevengiama pasmaližiauti.

Skubantiems

Pamėginkite bent kelias dienas kruopščiai pasekti ir užsirašyti kiekvieną kąsnį. Patikėkite, viską susumavusi, galite būti nemaloniai nustebinta. Bandelės, javinukai, duoniukai, sausainukai paprastai turi kur kas daugiau kalorijų, nei įsivaizduojame.

  1. Tik štai maisto medžiagos, kurios yra reikalingos įvairioms amžiaus grupėms, yra savitos, ypatingos.
  2. Tuomet pažvelkime į 10 geriausių būdų, kaip numesti svorio nuo pilvo.

Be to, nuolat kramsnojant, išderinamas ir alinamas organizmas. Kaip savo knygose teigia sveikos gyvensenos temomis rašantis autorius Genadijus Malachovas, nuolatos ką nors kramtant neišsiskiria gleivės, reikalingos skrandžio ir dvylikapirštės žarnos gleivinei apsaugoti. Truputis matematikos Tikriausiai ne vienai kilo klausimas, kiek gi kalorijų reikėtų suvartoti per dieną, kad būtų nei per daug, nei per mažai?

Vieno teisingo atsakymo nėra.

Verta paskaityti

Kiekvienam skirtingai. Kalorijų skaičius priklauso nuo daugybės faktorių: amžiaus, svorio, ūgio, lyties, gyvenimo būdo ir pan. Esama įvairiausių formulių bei lentelių, kurios padeda nustatyti optimalų suvartojamų kalorijų paros skaičių.

Viena žinomiausių — Harriso Benedicto formulė, sukurta dar praėjusio amžiaus pradžioje, bet populiari iki šiol. Kaip skaičiuoti?

AUGA SVORIS? KAIP SUVALDYTI STRESĄ IR KORTIZOLĮ

Pagal šią formulę paros energijos poreikis apskaičiuojamas pagrindinę energijos apykaitą padauginus iš fizinio aktyvumo koeficiento. Fizinio aktyvumo koeficientas Fizinio aktyvumo koeficientą pasirinkite pagal savo dienos aktyvumo pobūdį.

Nuorodos kopijavimas

Minimalus fizinis aktyvumas — 1,2. Mažas aktyvumas arba lengvas darbas — 1, Vidutinis aktyvumas arba darbas — 1, Intensyvus aktyvumas arba sunkus darbas — 1, Labai intensyvus aktyvumas arba labai sunkus darbas — 1,9.

svorio netekimas vyrams ir moterims

O dabar pasitelkime matematinius gebėjimus ir skaičiuotuvą. Gautą skaičių dauginame iš aktyvumo koeficiento. Taigi, pagal Harriso Benedicto formulę, ši moteris turėtų suvartoti vidutiniškai kcal per dieną.

svorio netekimas vyrams ir moterims kianito svorio metimas

Žinoma, anaiptol nereiškia, kad suvartodama tiek kalorijų ji nepradės tukti. Nemažai priklausys nuo to, kokį maistą ji rinksis.

Netrukus susisieksime

Dvi tokių pat duomenų, vienodo amžiaus ir tiek pat kalorijų suvartojančios moterys — žaliavalgė ir bandelių gerbėja — gali atrodyti visiškai skirtingai. Tačiau iš tikrųjų kcal, gautų iš batonėlio, toli gražu nebus lygiavertės kcal, gautų iš salotų. Salotoms virškinti organizmas išnaudos daug daugiau energijos nei šokoladui. Be to, ir naudingųjų medžiagų organizmas gaus nepalyginamai daugiau.

svorio netekimas vyrams ir moterims Joan Hunter svorio netekimas

Mitybos ekspertai teigia, kad neverta aklai pasitikėti tuo, kas rašoma maisto produktų etiketėse. Kalorijų skaičiavimai ne visada būna tikslūs, svorio netekimas vyrams ir moterims visada įvertinama tai, kaip produktai yra apdoroti ir kaip reaguoja organizmas juos virškindamas. Tad rinkdamasi produktus pirmiausia tyrinėkite ne kalorijas, o stenkitės įvertinti, kiek sveikas šis produktas, kiek jame cukraus, riebalų, krakmolo ir pan.

svorio netekimas vyrams ir moterims svorio netekimo partneriai

Tarkim, rafinuotus produktus — cukrų, baltų miltų gaminius — sveikos gyvensenos atstovai vadina beverčiais, nes jie tėra tuščios kalorijos ir beveik svorio netekimas vyresniam vyrui jokių naudingų svorio netekimas vyrams ir moterims. Sudėtyje gali būti kitų saldiklių, nemažai riebalų.

ar numetate svorio, jei sergate? numesti svorio, bet atrodyti riebesni

Tokiame produkte gali būti gausu cukraus ar angliavandenių. Holivudo žvaigždžių ekspertės patarimai Mitybos specialistė bei didelio populiarumo sulaukusių knygų apie sveiką mitybą autorė Carrie Wiatt yra pagarsėjusi kaip Holivudo žvaigždžių lieknėjimo ekspertė.

Taigi jūsų dėmesiui — keli šios lieknėjimo guru patarimai. Panašūs straipsniai.

Svarbi informacija